PEDAGOGIA MUSIKALA

TXARAMELA MUSIKA ESKOLA

HAURRAK MUSIKA PRAKTIKATZEKO 9 URRATS

 

Musika praktikatzea, neurri eta parte hartze egokia lortuz, helburu zaila izaten da. Oliver Gledhill irakasleak, honako hezkuntza-orientazioa  eskeintzen digu.

1- Ahal izanez gero, praktikak egunerokoa izan behar du. Lehenengo mailetan egunean 12-15 minutukoa . Praktika hau, epe luzerako jarduera baliotsu baten moduan ikusi behar dugu.

2- Praktikak atsedenaldi baten ondoren izan behar du.

3- Tartekatutako ikasketa edo eta praktika hobea izaten da, hau da, bi zatitan banatutako praktika saio luze baten ordez.

4- Praktika gelak,  lasaia izan behar du, oharkabetasunik gabekoa.

5- Kanta bat ikasterakoan atal txikiak landu behar dira lehenengo eta atal txikiak kontrolatzen direnean kanta osoa arazorik gabe erraz kontrolatuko da.

6- Memoria musikala ere lantzea komenigarria izaten da (muskulu memoria, bisuala, nominala:notak esanez…..)

7- Ikasketa eta lan helmugak markatu eta finkatu behar dira eta ez azken emaitza lortzeko eta umearen Egoa handitzeko bideratutako helmugak soilik.

8- Ikasteko giro lasaia izatea bultzatu behar dugu eta ez presiodun giroa. Irudimena loratzen laguntzen duen giroa behar du haurrak.

9- Gurasoen parte hartzea eta hauek musikako praktikaren “begirale” izatea oso garrantzitsua da hasierako mailetan.

“La Gran Pausa” web del Músico Profesional

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Txaramela

Ikasleei helarazi nahi dizkiegun baloreen artean goraipatzen ditugu, besteak beste, errespetua, adiskidetasuna, elkartasuna, talde-lana eta diziplina oinarrizko lan-tresna moduan. Guzti hauek, musika eginez sentitu eta zoriontsu izateko grinarekin bateratu nahi ditugu, norbanakoaren garapen prozesuaren alderdi natural gisa.