MUSIKA HEZKUNTZA GOIZTIARRA

EDWIN GORDON MUSIKA SAIOA

GORDON MUSIKA SAIOA

MUSIKA HEZKUNTZA GOIZTIARRA

MUSIKA IKASKETAREN TEORIA E.GORDON

Jaiotzerakoan gure ikasteko gaitasuna inoiz baino handiagoa da.

Edwin Gordon, musiko, pedagogo eta ikertzaile amerikarrak,  hitz egitearen  eta musika ikastearen berdinatsunak argi ikusi zituen . Gordonen teoria musika gaitasunaren garapenean oinarritzen da.

TEORIA APRENDIZAJE MUSICAL E.GORDON

Nuestra  capacidad de aprender nunca es más alta que en el momento del nacimiento.

Edwin Gordon,  músico , investigador y pedagogo estadounidense vio con claridad las enormes semejanzas que existen entre cómo aprendemos el lenguaje y cómo aprendemos la música.  Su teoría tiene como base el desarrollo de  la inteligencia musical.

EDWIN GORDON

Edwin Gordon-en musika ikasteko teoria (MLT: Music Learning Theory) musikaren esperientzia belarriaren bidez asimilatzea oinarritzen da ama hizkuntza moduan.

Hezkuntza informala eta formala, baita musika hezkuntza goiztiarra ere, lagun izango du haurrak heldutasun bizitzan zehar. Helburua ez da musikari profesionalak egitea, horrela bada ongi etorria!.

Umea, bere bizitzaz disfrutatzen duen bitartean , helburua bai musika entzutean eta bai interpretatzean musikarekin eroso sentiraztea izango da.

Musika adimenaren garapena  helburu nagusia da.

EDWIN GORDON

La teoria musical de Edwin Gordon (MLT: Music Learning Theory) se basa en la experiencia de asimilar la música a través del oído como ocurre con el lenguaje hablado.

La guía informal y formal, así como la instrucción en música en la edad temprana, acompaña al niño o la niña a lo largo de toda su vida de adulto, adulta. La meta no es hacer músicos profesionales, si eso ocurre bienvenido sea. Lo que es quizá mucho más importante es preparar al bebé para sentirse a gusto con la música, tanto al escucharla como al interpretarla, mientras continúa y disfruta de su vida diaria.

GORDON MUSIKA SAIOA

Gordon saioetan sormena sustatu eta suspertzen da.

Musika era natural,  aktibo batean eskeintzen zaie haurrei beti familia artean.

Saio bakoitzean  metrika, erritmo desberdineko errezitaldiak eta modu musikal ugariko melodiak eskeintzen dira.

Familiak eta haurrak jarduera gidatuak jarraituz, abestu, jolastu, errezitatzeko aukera izango dute.

SESION DE MUSICA GORDON

En estas sesiones se estimula y se promueve la creatividad. Se ofrece la música de manera natural y activa, siempre en familia. En cada sesión se organizan recitados, canciones de métricas y modos variados.

Las familias tendrán la oportunidad de cantar, recitar, moverse y jugar con su bebé.

FAMILIEN ZEREGINAK SAIOETAN

Haurrarentzat, saioetan gurasoen  parte-hartze aktiboa funtsezkoa da. Familiak ere ikasle bihurtuko dira haurrekin batera ekintzetan parte harturik.

GARRANTZITSUA

Ixiltasuna eta harreta mantentzea, haurrarekin batera  protagonista musika  izango da.

Haurren erantzunak onartzea eta elkarrekiko kontaktu bisuala mantentzea ariketak egiterakoan.

Ez derrigortu haurra ezer egitera eta negarrez hasten bada gelatik atera lasaitzen denean berriz bueltatzeko.

EL PAPEL DE LAS FAMILIAS

La participación activa de las familias será clave , ya que es el modelo de referencia para el bebé.

IMPORTANTE

Mantener el silencio y la atención, junto con el bebé la música serán los protagonistas.

Sonreír y tener vínculo visual con los bebés al hacer las actividades permitiendo que respondan a su aire.

No forzar al bebé a hacer algo y alejarlo de la sala si molesta para el desarrollo de la sesión.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Txaramela

Ikasleei helarazi nahi dizkiegun baloreen artean goraipatzen ditugu, besteak beste, errespetua, adiskidetasuna, elkartasuna, talde-lana eta diziplina oinarrizko lan-tresna moduan. Guzti hauek, musika eginez sentitu eta zoriontsu izateko grinarekin bateratu nahi ditugu, norbanakoaren garapen prozesuaren alderdi natural gisa.